Kvalitní data jsou klíčová pro řízení firmy a efektivní manažerská rozhodnutí. K tomu slouží špičková datová analytika ikonické značky SAS. Tu na českém trhu začal nově zastupovat IT distributor TD SYNNEX, který kvůli datům vytvořil i vlastní speciální divizi. Díky tomuto spojení bude analytika SAS dostupná i pro menší a střední firmy. V rozhovoru to popisují Business Development Manager TD SYNNEX Robert Dastych a Luděk Šafář, SAS Head of Customer Advisory Central Europe.
Celý článek si můžete přečíst přímo na stránkách COMPUTERtrends.cz.
Co si přečíst i toto?
Patrik Bartoš je technologický nadšenec a vášnivý šachista. Od letošního června má v TD SYNNEX na starosti distribuci značky Google a jeho byznysový přístup je založen především na znalosti tohoto ekosystému.
Nejvíc vás překvapí tím, že je to vlastně úplně normální chlap, se kterým byste si rádi zašli ‚na jedno‘. Mluví napřímo, neutíká z otázek, odpovídá věcně a chytře, bez dlouhých souvětí plných cizích slov. Dokonce na všechny předem připravené otázky stihne odpovědět za čtyřicet minut, i když si na nás vyhradil hodinu. „Děkujeme, snad abychom šli, váš čas je drahý,“ začínáme se loučit.
Umělá inteligence přináší zásadní změny i do IT distribuce, která musí držet krok s extrémně rychlým vývojem. TD SYNNEX má vlastní AI divizi, kterou od letošního března vede Pavel Jarolímek. Zároveň má na starost program Destination AI – sadu služeb, která partnerům pomáhá držet krok s nejnovějším technologickým pokrokem a provází je projekty doslova od A do Z.